CMAR Album Review

January 10, 2013.
Source:
Croatian Metal And Rock

Iako ideja o bendu “The Southern Society” seže još u 2008. godinu svoj prvi demo objavljuju tek 2010. kad su su gitarist i vokal Tibor Szloboda sa drugim gitaristom Endreom Tolnaiem oformili bend potpomognuti sa basistom Sandorom Dorogijem i bubnjarem Marcellom Roncsakom. Tada snimaju i svoj prvi video i počinje prava priča nastanka ovog albuma kojeg su imenovali “Tales From A Southern Land” aludirajući na priču iz stare “Južne Zemlje” iliti ga bivše Juge. Kako i priliči priči iz bivše nam države momci su teško namicali sponzore i dobre mecene od diskografskih kuća pa su stvar odlučili uzeti u svoje ruke i snimiti ga sami uz svesrdnu pomoć mađarskog kulturnog fonda. “Tales from a southern land” ugledao je svjetlo dana u srpnju prošle godine i odonda je prošao dosta zapaženo, pogotovo na prostorima opjevane bivše države.

Kako i priliči patetici nekadašnjeg vremena i pranja mozgova socijalističkim režimom album počinje uvodnim taktovima jugoslavenske himne koja se miješa sa Churchillovim govorom dok ne pređe u pravi žestoki nastavak u vidu prve pjesme pod nazivom “Secret Messiah” ali prava stvar dolazi tek u nastavku. Odličan bass intro i pjesma “Go With The Flow” u kojoj je bend pokazao sve svoje kvalitete kojih stvarno ima u izobilju. Vješti bas, akustični dijelovi, melodije i žestina...sve ukomponirano u jednu zbilja kompaktnu cjelinu bez da išta nezgrapno strši izvan gabarita. Jedino mala zamjerka ide na vokal koji pokušava držati priključak sa instrumentima pa ponekad pjeva malo kao da se muči pa to ispada pretjerano forsiranje ali ipak ne toliko loše da bi bacilo mrlju na inače vrlo dobar uradak. Bend tek na petoj pjesmi malo usporava ritam sa "Gloomy Sunday" da bi odmah potom nastavio u žestokom ritmu "razvaljujući bubnjeve" na "We Don't Bleed".

Najviše su me se dojmile solo gitarističke dionice koje ne otkrivaju "toplu vodu" ali su ipak u svoj jednostavnosti opet toliko moćne da cjelinu pjesme dignu na još jednu veću razinu upotpunjujući se sa moćnim bas dionicama koje iz samozatajne pozadine točno u pravom trenutku izranjaju u prvi plan i to djeluje uistinu moćno.

The Southern Society svo svoje glazbeno umijeće najbolje prikazuju u pjesmi "Burn Well" po meni najboljoj na albumu iako ne bi stršala toliko nad ostalima samo da su ostale bile malo bolje aranžirane.

Iako album "Tales from a southern land" ima neke dječje boljke vidi se jako velika kvaliteta benda i perspektivnost za buduća ostvarenja koja će nadam se uslijediti jer probiti se na prostorima sa morem sličnih bendova nije nimalo lak posao a ekipa iz Southern Society imaju kvalitete za postati jedan od glavnih bendova na sceni možda ne s ovim albumom ali sa nekim od idućih sasvim sigurno.

OCJENA: 8/10